środa, 4 stycznia 2017

podsumowanie 2016


Zwykle z końcem roku każdy z nas robi jakieś podsumowania, wyciąga jakieś wnioski, snuje plany na przyszłość czy robi noworoczne postanowienia. Mam i ja kilka takich planów czy może postanowień- teoretycznie większym czasem dysponuję (haha ;D) więc może się uda :)
Lecz zanim przejdę do nowego roku, pożegnam stary i zrobię małe podsumowanie tego co się wydarzyło.
Przede wszystkim w roku 2016 pojawił się w naszym domu nowy członek rodziny


i w związku z tym też pojawiła się moja dzika miłość do gwiazdek...





Poza gwiazdkami spodobała mi się czerń. Zuźce- mojej starszej Potomce zmajstrowałam kilka pudełek, komódkę i segregatory





a małej Zosi namalowałam obrazek

 
różowy żyrandol też musiał zmienić odzienie


Przy okazji zrobiłam podsumowanie całości mojego blogowania i okazało się, że największą popularnością cieszą się posty dotyczące mieszkań gwiazd z kolażami jak stworzyć wnętrze w podobnym stylu

 dom Natalii Kukulskiej opisany tu 

 
dom Katarzyny Grocholi opisany tutaj


dom Katarzyny Dowbor który pokazałam jako pierwszy tu


a także kolaż z planem urządzenia pokoju Zuźki

Mnie się bardzo spodobała zabawa z wyszukiwaniem mebli i sprzętów, które pasują do danego wnętrza...  
i na tym właśnie zamierzam się skupić 
Zerkajcie, komentujcie, zapraszam :)
 

5 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby Nowy Rok był jeszcze piękniejszy!
    uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Życze dalszych sukcesów w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, śliczną masz Zuzkę:)A ona ma cudny pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo szczęśliwy rok,takie słodkie maleństwo to sama radość :)
    w Nowym roku życzę Wam przede wszystkim ZDROWIA myślę,że teraz to dla Was najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń