wtorek, 10 stycznia 2017

nowe hobby nr 1

Tak już mam, że interesuje mnie wiele rzeczy. Nie umiem się zatrzymać na jednym... choć mam jedno marzenie... od pewnego czasu, jedno i to samo... może kiedyś się spełni ;) Ale nie o marzeniach miało być. 
Lubię coś robić, wytwarzać, ozdabiać... wykonywać coś własnymi rękoma... w pewnym sensie przynajmniej... choć chciałabym kiedyś móc być twórcą od samego początku powstania danej rzeczy... Żeby za bardzo nie mącić, chcę na początek pokazać coś co mi się ostatnio spodobało...










Mixed-media czyli po mojemu tworzenie/ozdabianie czegoś czym się da. "Mixed-media inaczej mówiąc mieszanie. Sztuka mediowa odnosi się bowiem do wizualnej formy obrazu, która łączy różne media w ramach jednego dzieła"- taki opis znalazłam na blogu decokreacje
A zaczęło się od nieudanego decoupage i transferu... a potem oba pudełka leżakowały sobie długi czas zanim ponownie na nie spojrzałam...
Co sądzicie?

6 komentarzy:

  1. bardzo ładna mieszanina Ci wyszła :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu spróbować transferu! Efekty po nim są naprawdę super :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, oj czego ja już nie próbowałam... Pudełka wyszły Ci cudnie, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo ten kobiecy profil :D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne a ten chustecznik to już całkiem mnie zauroczył!!!!

    OdpowiedzUsuń