poniedziałek, 30 stycznia 2017

kącik Zosi

Z racji niewielkiej powierzchni mieszkalnej (52 m2) i tylko dwóch pokoi, dziewczyny moje zmuszone są mieszkać razem. Póki co nie stanowi to problemu, bo choć jedna ma 10 lat a druga prawie 4 miesiące to ta młodsza jeszcze „mieszka” z nami- rodzicami, starsza ma więc jeszcze trochę wolności ;)
 

Młodsza, z racji tego że jest młodsza i wiele miejsca nie potrzebuje, dostała we wspólnym pokoju niewielki kącik... ale tak mi się ten jej kącik podoba, że ciągle coś tam jeszcze dopieszczam, dodaję, realizuję wszystko to co mi się w dziecięcych pokojach podoba, a więc umiłowane już przeze mnie gwiazdki, kolory które i mną zawładnęły (choć broniłam się zawzięcie :)): różowy, miętowy i szary i fantastyczne tiulowe pompony :D pompony robiłyśmy wspólnie ze starszą Zuźką dla młodszej Zośki. Nie powiem, że było łatwo (choć tak się wydaje), ale za to fajna wspólna zabawa... po zrobieniu sześciu pomponów żal nam było, że tu już koniec :D mam jeszcze pomysł na tiul, ale o tym innym razem...
Póki co, zobaczycie co się w Zosiowym kącie wydarzyło...


 obrazek narysowany przez Zuźkę i ramka również autorstwa starszej siostry

 cottony zawieszone na stelażu baldachimu bardzo dobrze się sprawdzają
 



 świetna interaktywna zabawka, uaktywnia się gdy dziecko zaczyna płakać... wtedy włącza się muzyczka i podświetla się brzuszek (Biedronka, 59zł)
 





 jak widać badalchim też się pojawił... i dwa obrazki w przemalowanych ramkach (ramki były srebrne, po pomalowaniu białą farbą wyglądają jakby były szare :)
 

 i pompony w cudnych kolorach :)

 a to jest niby łapacz snów, również zrobiony przez Zuźkę dla Zośki
 
 
 a tak wygląda efekt końcowy :)
 


3 komentarze:

  1. Kącik uroczy, a rysunek pieska rewelacyjny, zdolna po mamie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak jest, ja musze moją trojkę w jednym zmiescic;)Pompony urocze, a pomysł z cottonballs na karuzeli megaaa! Super, musisz to opatentowac jakos no wyglada swietnie i swieci a maluchy lubią takie swiecące gadzety.Dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki kącik dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń