poniedziałek, 18 stycznia 2016

z cyklu before & after

Każda zmiana cieszy... nawet najmniejsza, a już ta wykonana samodzielnie, choćby nie wiem jak mała była, cieszy najbardziej. Prawda? 
Dziś u mnie przegląd niektórych moich wynalazków ;)

żyrandol kuchenny
w oryginale był taki prosty, goły wręcz
tak wyglądał w sierpniu 2014r

  na jesieni dostał „sukienkę” z liści
listopad 2014

na zimę dokupiłam mu abażury z materiału
grudzień 2014
  
ale to ciągle nie było to

więc zmieniłam na, bardziej stylowe w kształcie, abażury z metalu
wrzesień 2015
 
a skąd się owe abażury z metalu wzięły?

Ze świeczników


które teraz wyglądają tak

 zaś abażury z materiału zostały nałożone na kinkiet

który wcześniej wyglądał tak

Miałam ci ja wianek... wianek wiklinowy, zwykły, prosty bez pomysłu.

 I oplotłam go sobie tasiemką
marzec 2015

 potem poszedł mieszkać do Zuzki

moje dziecko lubi brać udział w różnych zawodach i innych zajęciach. Przyniosła do domu ze cztery medale, na ekspozycję których nie było pomysłu... aż w końcu wymyśliłam

Zuzka w zeszłym roku szła do Komunii. Jak wiadomo przy takiej okazji zakupuje się całą masę dodatków, typu torebka, wianek, świeca itd. Ponieważ świeca została z Chrztu,


 postanowiłam ją nieco unowocześnić


i dumna byłam z siebie niesamowicie, kiedy okazało się, że świec do Komunii już się nie nosi (przynajmniej u mnie), więc moje „dzieło” leży sobie w szafie i czeka na lepsze czasy ;)

 Napiszcie co sądzicie o takich zmianach. 
Pozdrawiam
Julita :)

4 komentarze:

  1. Ja też jestem dumna z Ciebie :)) super to wszystko wymyśliłaś i super wygląda! z wiankiem podpatrzę już dziś :))nie wiedziałam, że świec się już nie nosi do Komunii - sprawdzę, jak to u nas wygląda. Szkoda świecy - bo wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja się mocno zdziwiłam, że świec się nie nosi i w sumie dowiedziałam się w ostatniej chwili, a może to wymysł mojej Parafii?

      Usuń
  2. To prawda, małe zmiany zawsze cieszą, a przede wszystkim te zrobione przed siebie. Pięknie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna oprawa dla tych medali:) A, metalowe abażury boskie:) Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń