wtorek, 30 czerwca 2015

ludwiczek

Antyki i ogólnie meble w stylu ludwikowskim nie były nigdy moim marzeniem, nie były nawet w kręgu mojego zainteresowania... lubię starocie, owszem, ale antyki mimo wszystko jakoś tak kojarzyły mi się z babciami, kryształami na serwantce, koronkami na poduszkach i zapachem kulek na mole ;) Wiem, trochę gmatwam... piszę że lubię starocie, ale jednak nie starocie, bo za stare... :P no bo jakby to wyjaśnić, styl dworsko sielski mnie kręci, drewno ale nie lakierowane, takie prawie naturalne, matowe takie, bez połysku, im mniej udziwnień, ozdób tym lepiej... od tego są przecież dodatki... aż tu nagle... podczas szukania krzeseł do kuchennego stołu (a szukałam długo i zawzięcie, w internecie i w realu) natrafiłam na sklep z meblami, który to oferował meble sprowadzane np. z Holandii, w stanie bardzo dobrym i za baaaaardzo rozsądną cenę. I zupełnie nagle, jak za sprawą gromu z jasnego nieba Ludwik do mnie przemówił :D trafiłam na piękne drewniane krzesła sztuk 6 za 350 zł. Nie powiem, żeby mój Połówek nie miał obiekcji, bowiem nie każdy mój internetowy zakup był trafiony, ale ale człowiek na błędach się uczy ;) Jakaż więc radość była gdy mój zakup przyjechał aż znad morza i okazał się absolutnym strzałem w dziesiątkę :D Przedstawiam je dopiero teraz (wnikliwe oko spostrzeże, że bzy już dawno przekwitły) bo niestety ostatnie dwa miesiące uciekły mi jakoś z życiorysu.... a więc, oto moje ludwiczki: :D









Bardzo proszę nie skupiać się na kuchennej podłodze, ani tym bardziej wyglądzie ścian, tydzież progów przypodłogowych, bowiem moje mieszkanie wymaga remontu, o którym już pewnie pisałam, ale dla przypomnienia dodam, że chwilowo go wykonać nie mogę... uf ;p
Nie będę tworzyć postów gigantów, postaram się niebawem nadrobić zaległości i pokazać resztę moich skarbów, których nigdy dość:)

Pozdrawiam 
July

2 komentarze:

  1. A jak ci się znudzą, możesz przemalować ;) Takie krzesła to baza do wszystkiego - można i na wytwornie, i na francusko pastelowo, i na shabby chick z biało - szarą przecierką...Cudo! Gratuluję świetnego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na pewno za jakiś czas zmienię im tapicerkę, bo to skajowe coś nie bardzo mi odpowiada.

      Usuń