wtorek, 17 lutego 2015

To co lubię :)

Normalnie nie wierzę... wpadam sobie dziś na drobne zakupy, a że czasu mam sporo, bo na rodzinę czekam, to sobie chodzę i patrzę, patrzę i szperam, szperam i znajduję :) Najpierw wpadł mi w ręce szklany wazon, w kształcie bardzo tradycyjnym że tak powiem, nie jakieś powykręcane nowoczesne paskudztwo, tylko taki zwykły, pękaty w wywiniętą szyjką, no taki właśnie klasycznie, staromodny wazon, tyle że szklany... i za całe 10zł :) No jak nie wziąć? Potem zaś cudne zapachy zwabiły mnie do działu ogrodowego, a tam same obniżki. Całe to szaleństwo walentynkowe się zakończyło i kupa kwiatów, jak widać, stała się niepotrzebna. A ja uwielbiam kwiaty (o czym mojemu Połówkowi muszę wbijać do głowy ;)) i nie lubię patrzeć jak się marnują, a szczególnie kiedy nabyć je mogę za niewielkie pieniądze. I tym sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch doniczek cyklamenów po 5zł każdy (to w ramach rekompensaty za jednego, który swój żywot niedawno zakończył) i pięknego Hiacynta w bombowym koszyku za całe 10zł :) No przecież jak można przejść obok obojętnie? Zapraszam na kwietną sesję na tle zachodzącego słońca. Normalnie uwielbiam- słońce i promocja :)
















Post pisany na szybko i fotki również na szybko, także brak tu czegoś co można by nazwać stylizacją :\ jak widać rośliny w sklepowych doniczkach (niebawem dostaną jakieś odpowiednie osłonki), wazon prosto z pudełka (więc za czysty nie jest) a i parapet woła o pomstę do nieba. Mam jednak nadzieję, że na te „szczegóły” nikt uwagi nie zwrócił ;)

A tu już pełna stylizacja. Piękna, romantyczna, walentynkowa (chociaż nie obchodzę;)). W pokazanym katalogu Ikea moja cudna kanapa- narożnik znajduje się pomieszczeniu który bardzo mi odpowiada stylowo i co ciekawe kolorystycznie to zupełnie jakby w klimacie walentynkowym, czyż nie? 




 


 Pozdrawiam słonecznie :)

6 komentarzy:

  1. piękne kwiaty:) luubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O zachodzie słońca wyglądają zniewalająco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazo rzeczywiście super w formie. Ciężko takie klasyczne znaleźć. Też bym go na pewno zgarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie dlatego, że ciężko znaleźć to tak cieszą :)

      Usuń
  4. Zakupy Ci się udały; no cóż, rozumiem, także w kwestii kwiatów :)
    Cudowne zdjęcia ze światłem schyłku dnia :)
    Zainteresowała mnie kanapa, zaraz poszukam na stronie Ikea.
    Dobrych snów

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie obok takiego okazu nie można przejść obojętnie!:) No pięknie i kwieciście u Ciebie:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń