wtorek, 3 marca 2015

W moim stylu- inspiracje

Jeszcze nigdy pogoda nie miała na mnie tak negatywnego wpływu jak teraz. Ciężko mi się zmotywować do jakiegokolwiek działania, dwutygodniowa choroba też nie była tu pomocna- nie powiem, wyspałam się i wyleżałam w łóżku za wszystkie czasy, na zapas nawet. Ale ta szarość, wilgoć ciągła, zimno jest nie do przyjęcia... za długo to już trwa. Mam całą masę nowych zdjęć, do których nie mam siły dopisać tekstu, ani siły ani weny. Planów równie dużo, ale jak już pisałam ... nie mam ani siły ani weny. Żeby za długo się nie mazgaić, będą zdjęcia, nie moje lecz internetowe, pokazujące to co mnie inspiruje, co mnie kręci, i co jest w moim stylu. Zapraszam zatem :)




















































































































To co przewija się w tych wnętrzach najczęściej to oczywiście drewno, światło lamp/świec... i boazeria angielska- moje marzenie od dawien dawno, które z przyczyn przeróżnych nigdy nie zostało zrealizowane. Może już niedługo :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z sieci.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Gdybym miała duży dom, to wiele z tych inspiracji byłoby też moimi :) Niestety przy moim metrażu muszę ograniczyć te zapędy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie mam, więc próbuję to sobie jakoś zminimalizować ;)

      Usuń