niedziela, 29 marca 2015

takie tam tematycznie

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkiej Nocy. Z tej też okazji zewsząd wyglądają króliki, jajka, żonkile i wszystko to co się z tymi właśnie świętami kojarzy. Ponieważ miałam w planach zrobienie paru dekoracji wielkanocnych, zaopatrzyłam się w jakiś różności tematyczne. Niestety czas mnie strasznie goni i zwyczajnie wszystko leżało i czekało. Na szczęście mam zdolne i chętne do pomocy dziecko (oby jak najdłużej takie było;) ), które swoimi prawie 9-letnimi łapkami zmajstrowało takie oto coś:












Niezłe nie? Do tego ten pomysł z bańkami mydlanymi... zachwycona wrzucam od razu :) Przy okazji (ponieważ do świąt mnie nie będzie) życzę wesołych, smacznych, mokrych i rodzinnych, a  przede wszystkim wiosennych świąt :)

July

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz