wtorek, 14 października 2014

Sielskie Życie

Będąc wierną fanką magazynów wnętrzarskich, nigdy nie przechodzą z obojętnością obok tychże. Nawet jeśli wykupiłam cały asortyment na dany miesiąc i tak zawsze szperam, zaglądam czy aby czegoś nie przeoczyłam. I tak się jakoś złożyło, że wpadł w moje ręce zupełnie nowy nabytek, a mianowicie magazyn "Sielskie Życie". Jako że od lat marzę o własnym kawałku ziemi, na którym stanęła by własna chatka, a tuż obok własne ziółka, warzywka i owocki, a ja w fartuszku z kwieciem w ręce hasałabym sobie po łące, wśród motylków kolorowych i pszczółek miododajnych... ahhh... ale się rozmarzyłam :d Wracając do tematu, jako że takież właśnie sielskie życie mi się marzy, to się po prostu, najzwyczajniej w świecie, jak małolata... zakochałam <3 Tym samym zdradziłam inne magazyny dla Sielskiego Życia właśnie. Najzwyczajniej w świecie odpływam, przenoszę w zupełnie inny świat, z dala od zgiełku, spalin, korków itp. Zupełnie jak lata temu czytając "Nad Niemnem"... chyba już znalazłam lekturę na jesienne wieczory :)
magazyn "pozuje" tu z tradycyjnymi kulinarnymi wyrobami, takimi jak przetwory czy nalewki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz