czwartek, 27 października 2016

kryształy

Mam totalną jazdę na punkcie lamp, żyrandoli, świeczników... nie przejdę obojętnie obok. W moim „salonie” stało już 6 lamp stołowych (3 pary) i 11 świeczników (5 kompletów)... w tej chwili część z nich wędruje już po całym mieszkaniu.






 Ale największą miłością darzę oczywiście kryształowe żyrandole (kiedyś, jak będę miała swój „dworek” wszędzie będą kryształy wisiały :D). Najwięcej takich można zobaczyć oczywiście na zamkach, w muzeach









Nie ukrywam, że o ile lubię bibeloty to nie znoszę wydawać na nie zbyt dużo ;) dlatego jak tylko nadarza się okazja kupienia czegoś taniej, czy nawet zrobienia samodzielnie to długo nie trzeba mnie namawiać :D I tak trafiło się niedawno kilka okazji. 
 
W Pepco trafiłam na lampy za 39.99zł, więc wiadomo że wzięłam dwie

zaś w Jysk znalazłam świeczniki za 17zł, no to też wzięłam parkę

Natomiast najbardziej cieszy mnie największa „nowość”. Kryształowe żyrandole są strasznie drogie, poza tym ten który mam w pokoju jest jeszcze całkiem „młody”, żal by go było wymieniać, więc... zakupiłam kilka łańcuchów akrylowych kryształków i zawiesiłam na żyrandolu...





a tak było wcześniej

i co myślicie? Mnie się mega  podoba :)

5 komentarzy:

  1. Tak bardzo ładne. Też lubię świeczniki i codziennie obstawiam się świeczkami podczas jesiennych wieczorów:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem latem już tęsknię za tymi krótkimi dniami i możliwością palenia świeczek ;)

      Usuń
  2. Też lubię dużo punktów oświetlającyh wnętrze. Lampy z Pepco są świetne. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie u Ciebie! Panuje u Ciebie taki błogi klimacik. Takie chwile z ciachem, herbatką i gazetą są najlepsze.
    Uściski przedświąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne żyrandole! A pomysł z kupieniem kryształków i zawieszeniem ich - bomba :-) bardzo fajnie oglądało mi się te zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń