niedziela, 2 października 2016

październik


Mój Połówek niedawno uświadomił Nam, że październik w naszym życiu stanowi pewnego rodzaju kamień milowy... w tym właśnie miesiącu zawsze zachodzą u nas jakieś zmiany... i tak np. w październiku 6 lat temu zamieszkaliśmy razem, 3 lata temu przeprowadziliśmy się do własnego mieszkania, w tym roku robimy generalny remont łazienki (w końcu), ale przede wszystkim niebawem rodzi nam się dziecko :) 
 
Ja właśnie uświadomiłam sobie, że dwa lata temu, właśnie w październiku, dokładnie dziś, napisałam tu pierwszego posta... żeby było śmieszniej październik nigdy nie był moim ulubionym miesiącem, co więcej sama się w październiku urodziłam :D 
 
Dodajmy do tego pogodę... to jeśli tegoroczny październik będzie tak piękny jak dotychczas to chyba stanie się moją ulubioną porą roku :)

 Pozdrawiam słonecznie październikowo... oby tak dalej :D

3 komentarze:

  1. rzeczywiście październik, to dla Ciebie magiczny miesiąc :) U mnie podobnie, wszystkie najmilsze dla mnie rzeczy zdarzyły się w październiku i listopadzie :)
    Pozdrawiam podziwiając słoneczne widoczki ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślności nie tylko w październiku !

    OdpowiedzUsuń